dilluns, 13 de maig del 2013

riu amunt !! fins a la Torre de Ginestar

Aquest passat diumenge vam fer una sortida btt amb molts corriols i un RIU !!
vam quedar a les 8h al pavello , erems en Mañas, Albertí, David (càmping) , en Tomaz i en Kel .
La idea era fer corriols però al final el que vam fer va ser pujar uns 2 km pel mig del riu , o sigui una ruta d'estiu ! jaja
Sortim del pavello i enfilem cap al Pla de Campanyà i anem direcció al Hotel Spa St Ferriol , poc abans agafem a l'esquerra un camí saludable , creuem el Junyell i anem a la Bruguera , baixem el corriol i creuem el Ser i enfilem pels corriols del Bac de Ca N'Illa , fins anar al riu Rodeja , on seguim el seu curs fins agafar un corriol a la dreta que ens portara a la carretera que va a Marlant , seguim pujant fins a Can Soler , on agafem la pista que va a Can Ginestar , d'on pugem per unes feixes fins trobar la pista que puja a la Torre de Ginestar , continuem pujant fins a la Serra de Ginestar , on el últim tram ja es corriol que ens baixarà fins al Coll de Guixeres , baixem un tram de pista i un de corriol fins casi els camps de Perduts , on seguim la pista de l'esquerra que ens baixa al passallís per creuar el riu Ser , enfilem per pista cap a la Bruguera i ja per pista tornem al Pla de Campanyà i Besalú.
I com no cervesa de rigor a Can Quei !!

Aquí us podeu descarregar el Track