dimecres, 22 de maig del 2013

Sortida al Puigsacalm

Aquest passat diumenge vam anar a fer una ruta per la zona del Puigsacalm , vaja la idea era pujar a dalt del cim , però el temps ens ho va impedir .
La veritat és que el Puigsacalm és un bon reclam perquè erems 14 bikers , la Tat , la Lidia , l'Àngel , en Quim , en Wilis , en Mañas , en Tomaz , en Gerard , en Garrison , en Molas , el Paco , l'Arnau , en Valencia i en Kel.
Anem amb cotxe fins al Vertisol on ja ens espera la Tat , passant per davant del Consum veiem tota la penya de cracks que fan la Tramunbike , esperem un xic per veure si els veiem sortir , però com tardem molt decidim començar la ruta , per carretera anem fins a Sant Privat de Bas , passem per sota l'arcada i per pista i un tram de corriol anem al Molí d'en Valentí , on seguim una pista amunt , creuant el torrent de Can Vidal , arribem a la casa de Can Vidal , ojo amb la burra jeje, seguim per un tram de corriol molt maco i ja per pista passem per l'Esteller i anem pujant fins a la casa de la Freixeneda , i cap al Coll de Siuret i cap a la casa de Platraver , en aquest punt comença el mal temps aixís que decidim baixar per la carretera passant per Collfred , buff tota la baixada amb pluja fins a les Preses.
Una ruta molt maca el tram de pujada , quedara pendent acabar d'arribar al cim i baixar les trialeres !!!
en acabar un bon dinar al Vertisol !!
Salut i bones pedalades

Aquí podeu veure mes fotos

i aquí el track de la ruta